Zespół Akademii

Właściciel New Culture Institute sp. z o.o.

Dagmara Konarska

Pomysłodawczyni i organizator Akademii.
Współtworzyła i prowadzi firmę konsultingową New Culture Institute sp. z o.o., która jest głównym partnerem merytorycznym Akademii.
Trener, coach przywództwa, ekspert ds. zarządzania z 20 letnim doświadczeniem menadżerskim.
Praktyk zarządzania i pasjonatka rozwoju osobistego.
Współpracuje z Duszpasterstwem Przedsiębiorców i Pracodawców TALENT tworząc programy formacyjne oraz prowadząc warsztaty.

Doradca ds strategii i rozwoju organizacji

Ireneusz Konarski

Doradca ds. strategii i rozwoju organizacji. Absolwent SGH-MBA i Politechniki Warszawskiej, ekspert w obszarze e-mobility, magazynowania energii, OZE oraz systemów gwarantowanego zasilania.
Posiada 25-letnie doświadczenie zarządcze w organizacjach i projektach dotyczących obszarów sprzedaży, rozwoju i ekspansji zagranicznej.
Praktyk z szerokim spektrum doświadczeń nabytych w strategicznych projektach, jak m.in. przygotowanie Stadionu Narodowego na UEFA EURO 2012™ oraz biznesowych we własnych przedsięwzięciach.

Właściciel firmy BRANDCLINIC (marka UZDROVISCO)

Monika Spinek

Ekonomista, manager, kreatywny strateg, z zamiłowania malarz artysta.
Właścicielka jednej z najdynamiczniej rozwijających się marek kosmetycznych na rynku – UZDROVISCO.
Przez wiele lat odpowiadała za rozwój i strategię marketingową największych polskich marek kosmetycznych (m.in. Janda, Dermika, Soraya, Bandi Cosmetics, Celia).
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w przemyśle kosmetycznym: zarówno w polskich jak i międzynarodowych organizacjach.

Udziałowiec firmy kosmetycznej Vynn Group,
ekonomista, pedagog

Andrzej Spinek

Działacz, organizator, człowiek który jest napędem nie tylko dla biznesów, ale także dla rozwoju ludzi – nawigator sukcesu (green fingers). Zawsze patrzy dalej i głębiej nie dając się zwieść temu co powierzchowne. Dlatego dzieła, do których się dotyka mają głębię, poruszają serca i angażują.
Dyrektor Marketingu, odpowiedzialny za wiele marek kosmetycznych. Z wielkim sukcesem współtworzył i odpowiadał za strategię trzech kosmetycznych start-upów.

Prezes Gielniak Consulting Team,
Strateg, Doradca ds. Kryzysowych

Igor Gielniak

Igor zawodowo zajmuje się doradztwem strategicznym, prowadzi firmę Gielniak Consulting Team.
Posiada 33 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 25 lat jako menedżer firm w branżach IT, produkcji mebli biurowych, wentylatorów przemysłowych, głównie rynki B2B.
Po przejściu bardzo poważnego kryzysu we własnym przedsiębiorstwie zaczął od 2002 roku prowadzić naprawy/restrukturyzacje jako manager ds. kryzysowych.
Przeprowadził kilkanaście przedsiębiorstw przez najtrudniejszy okres – ocierania się o bankructwo. 

Właściciel RE:START KARIERY,
ekspert rynku pracy Uniwersytetu SWPS

Patrycja Załuska

Przedsiębiorca, ekspert kariery i zmiany zawodowej. Przez wiele lat związana ze sprzedażą, zarządzaniem projektami i rozwojem innych. 
Założyła i prowadzi firmę RE:START KARIERY oraz fundację StartGO!
Jest wykładowcą i kierownikiem modułu „Logika projektowa” na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Humanistyczno – Społecznego SWPS w Warszawie.

Właściciel Instytutu Efektywności Zarządzania,
Doradca, Trener Biznesu

Wojciech Suda

Przedsiębiorca, ekspert lean management i kaizen, trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy na wszystkich szczeblach projektów doradczych: od analityka poprzez project manager’a do partnera wspierającego biznesy Klientów. Certyfikowany praktyk TRIZ (metoda wdrażania innowacyjnych rozwiązań).
Zawodowo prowadził projekty strategiczne i operacyjne zwiększające efektywność firm w kilkudziesięciu różnych obszarach i branżach. Doradzał firmom polskim i zagranicznym – od mikroprzedsiębiorstw, poprzez firmy rodzinne, aż po aż po korporacje notowane na liście Fortune 500.

Członek Zarządu Controlling Systems

Paweł Musiał

Posiada 15 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu. Od 2001 roku zajmuje się doradzaniem Klientom w zakresie systemów wspomagających controlling.
Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, członek zarządu koła ICV Warszawa, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu.
Prowadzi zajęcia z studentami takich uczelni jak: SGH Warszawie oraz UMK w Toruniu.

Trener Sprzedaży, Coach, Mentor praktyk negocjacji

Arkadiusz Wilk

Trener biznesowy specjalizujący się w procesach sprzedażowych i rozwoju zespołów sprzedażowych.
Kluczowe obszary specjalizacji obejmują rozwój sprzedaży, w tym tworzenie modeli sprzedażowych, skuteczną komunikację produktu, akcje sprzedażowe, zarządzanie zespołami sprzedażowymi oraz zewnętrznymi siłami sprzedaży.
Ekspert ds negocjacji - prowadzi negocjacje, organizację przetargów, prowadzenie kontraktów, zarządzanie budżetem.

Założycielka Center of Servant Leadership Poland

Magda Kamińska

Jest założycielką pierwszego polskiego ośrodka rozwoju przywództwa opierającego się na filozofii i wartościach Servant Leadership (Przywództwo Służebne).
Jest liderem z ponad 20 letnią praktyką w zarządzaniu w obszarze kluczowych klientów, sprzedaży, odpowiedzialności za tworzenie i realizację strategii biznesowych w unikalnym środowisku nowoczesnych i samo-zarządzających się zespołów.
Zarządzała grupami managerów, ekspertów, specjalistów w organizacjach o międzynarodowym zasięgu. 

Współwłaściciel firmy Brewa, menadżer

Maciej Borowiak

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem branży finansowej, e-commerce i energetycznej. Od zawsze zajmuje się sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem. 
W spółce Sunrise System – jednej z największych w Polsce firm z branży SEO/SEM – przeszedł całą ścieżkę kariery, docierając na sam szczyt. Zarządzał działem handlowym firmy i był współtwórcą nowoczesnego 100-osobowego call centre. 
Jest współwłaścicielem i współzałożycielem firmy Brewa, która zajmuje się budową elektrowni fotowoltaicznych. 

Dyrektor Zarządzający w Open Innovation House

Łukasz Cieśla

Współzałożyciel Open Innovation House - niekonwencjonalnej firmy doradczej wyspecjalizowanej w zagadnieniach otwartych innowacji. Ekspert w zakresie budowania zwinnych partnerstw w modelu corporate-startup.
Posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu przedsiębiorstw do działania w modelu "open innovation", pomagając dojrzałym firmom konstruować właściwe środowisko dla wdrażania innowacji zewnętrznych tj. pochodzących od partnerów, startupów, dostawców czy klientów.


Właściciel Agencji Zając PR

Łukasz Zając

Ponad 13 lat pracuje w usługach PR, od 2013 prowadzi agencję Zając PR.
Buduje strategie komunikacyjne, wspiera marki rolno-spożywcze oraz klientów zagrożonych kryzysem.
Ma doświadczenie w PR korporacyjnym i organizacji dużych eventów.
Stworzył kilka platform networkingowych – m.in. Towarzystwo Biznesowe, butik doradczy Food Brokers oraz tweetup dla branży FMCG.


Menadżer

Tomasz Krypiak

Od 24 lat pracownik działu sprzedaży w korporacjach. Ponad 16 lat na stanowiskach menadżerskich (zarządzanie zespołem, zarządzanie klientami)
Obecnie Channel Key Account Manager
 
Radca Prawny w Szołajski Legal Group

Marcin Szołajski

Założyciel, Inicjator i Wspólnik Kancelarii Prawnej SZOŁAJSKI LEGAL GROUP.
Specjalizuje się w doradztwie prawnym w zakresie pozyskiwania i realizacji Zamówień Publicznych.

Wspiera prawnie proces sukcesji w Firmach Rodzinnych zapewniając kontynuację biznesu oraz dalszy rozwój po przeprowadzeniu zmian kapitałowo – osobowych.

Doradza w zakresie prawa Nowych Technologii: rozumiejąc język informatyków prowadzi negocjacje stosownych umów, wspiera klientów w realizacji kontraktów informatycznych.

Coach, trener, mówca

Norbert Kuczko

Ukończył podyplomowe studia coachingu i mentoringu Uniwersytetu SWPS i Laboratorium Psychoedukacji.
Trener pełen pasji i twórczej energii. Akredytowany konsultant Insights Discovery.
Absolwent teologii i filozofii (UJPII).
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie wystąpień publicznych i chętnie dzieli się wiedzą w tym zakresie. Wierzy w moc słowa, dlatego z zaangażowaniem działa na rzecz usprawnienia komunikacji w organizacjach.

Współwłaściciel LC Elektronik

Paweł Czabak

Współwłaściciel LC Elektronik, niepoprawny optymista, wielbiciel zmian i kreatywnego myślenia, Vice prezes Stowarzyszenia Marfan Polska.
Od zawsze żyje na pełnej prędkości, choć czasami przez to wypada z zakrętów. Nigdy nie znajdziesz w jego słowniku słów „nie da się" albo „lepsze jest wrogiem dobrego". Sukcesor w rodzinnej firmie wyznający zasadę, że człowiek jest zawsze najważniejszy.
Pragnie tak zorganizować swoją firmę aby ta nie tylko działała ale rozwijała się przy jak najmniejszym jego udziale. Dlatego tak ważne w jego działaniu są wskaźniki, procesy, aby organizacja sama mogła sobą zarządzać.

 

 

Prezes Fundacji Edukacji Finansowej Crown

Dawid Mrotek

Przedsiębiorca, przez ponad 15 lat pracował w branży finansowej jako doradca finansowy i konsultant współpracując z korporacjami jak i start-up’ami. Jest absolwentem Europejskiej Akademii Planowania Finansowego II stopnia.
Przez wiele lat współpracował w międzynarodowym środowisku biznesowym oraz różnymi organizacjami pozarządowymi. W roku 2007 był członkiem grupy inicjującej powstanie chrześcijańskiej organizacji Edukacji Finansowej Crown oraz jednym z jej kluczowych liderów.

 

Dyrektor Zarządzający Experum HR, Konsultant, Trener, Mentor, Asesor

Janusz Dziewit

Od ponad 26 lat ściśle związany z branżą HR, jako osoba zarządzająca firmą Experum HR. W swojej pracy specjalizuje się m.in. w projektowaniu i wdrażaniu systemów kompetencyjnych, w rekrutacjach kandydatów na stanowiska wyższego szczebla zarządzania metodą Executive Search, diagnozach kompetencyjnych z wykorzystaniem metody Development Center, projektowaniu i koordynowaniu realizacji kampanii rekrutacyjnych, badaniu opinii i satysfakcji pracowników, systemów kompetencyjnych ocen okresowych, projektowaniem i realizacją rozwoju pracowników oraz projektów badawczych na rynku pracy.

 

DZIĘKUJEMY!

Twoje wsparcie jest dla nas bardzo ważne!

BNP PARIBAS 80 1600 1417 1867 9252 1000 0001
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

kontakt@aptissimi.pl

602 206 524

Adres biura:
Ul. Plantowa 5,
05-830 Nadarzyn

APTISSIMI
Chrześcijańska Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości

NIP: 9512508373
Regon: 387261640
KRS: 0000863233

Siedziba:
ul. Szolc-Rogozińskiego 19/81,
02-777 Warszawa