Zespół Akademii

Właściciel New Culture Institute sp. z o.o.

Dagmara Konarska

Pomysłodawczyni i organizator Akademii.
Współtworzyła i prowadzi firmę konsultingową New Culture Institute sp. z o.o., która jest głównym partnerem merytorycznym Akademii.
Trener, coach przywództwa, ekspert ds. zarządzania z 20 letnim doświadczeniem menadżerskim.
Praktyk zarządzania i pasjonatka rozwoju osobistego.
Współpracuje z Duszpasterstwem Przedsiębiorców i Pracodawców TALENT tworząc programy formacyjne oraz prowadząc warsztaty.

Doradca ds strategii i rozwoju organizacji

Ireneusz Konarski

Doradca ds. strategii i rozwoju organizacji. Absolwent SGH-MBA i Politechniki Warszawskiej, ekspert w obszarze e-mobility, magazynowania energii, OZE oraz systemów gwarantowanego zasilania.
Posiada 25-letnie doświadczenie zarządcze w organizacjach i projektach dotyczących obszarów sprzedaży, rozwoju i ekspansji zagranicznej.
Praktyk z szerokim spektrum doświadczeń nabytych w strategicznych projektach, jak m.in. przygotowanie Stadionu Narodowego na UEFA EURO 2012™ oraz biznesowych we własnych przedsięwzięciach.

Właściciel firmy BRANDCLINIC (marka UZDROVISCO)

Monika Spinek

Ekonomista, manager, kreatywny strateg, z zamiłowania malarz artysta.
Właścicielka jednej z najdynamiczniej rozwijających się marek kosmetycznych na rynku – UZDROVISCO.
Przez wiele lat odpowiadała za rozwój i strategię marketingową największych polskich marek kosmetycznych (m.in. Janda, Dermika, Soraya, Bandi Cosmetics, Celia).
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w przemyśle kosmetycznym: zarówno w polskich jak i międzynarodowych organizacjach.

Udziałowiec firmy kosmetycznej Vynn Group,
ekonomista, pedagog

Andrzej Spinek

Działacz, organizator, człowiek który jest napędem nie tylko dla biznesów, ale także dla rozwoju ludzi – nawigator sukcesu (green fingers). Zawsze patrzy dalej i głębiej nie dając się zwieść temu co powierzchowne. Dlatego dzieła, do których się dotyka mają głębię, poruszają serca i angażują.
Dyrektor Marketingu, odpowiedzialny za wiele marek kosmetycznych. Z wielkim sukcesem współtworzył i odpowiadał za strategię trzech kosmetycznych start-upów.

Prezes Gielniak Consulting Team,
Strateg, Doradca ds. Kryzysowych

Igor Gielniak

Igor zawodowo zajmuje się doradztwem strategicznym, prowadzi firmę Gielniak Consulting Team.
Posiada 33 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 25 lat jako menedżer firm w branżach IT, produkcji mebli biurowych, wentylatorów przemysłowych, głównie rynki B2B.
Po przejściu bardzo poważnego kryzysu we własnym przedsiębiorstwie zaczął od 2002 roku prowadzić naprawy/restrukturyzacje jako manager ds. kryzysowych.
Przeprowadził kilkanaście przedsiębiorstw przez najtrudniejszy okres – ocierania się o bankructwo. 

Właściciel RE:START KARIERY,
ekspert rynku pracy Uniwersytetu SWPS

Patrycja Załuska

Przedsiębiorca, ekspert kariery i zmiany zawodowej. Przez wiele lat związana ze sprzedażą, zarządzaniem projektami i rozwojem innych. 
Założyła i prowadzi firmę RE:START KARIERY oraz fundację StartGO!
Jest wykładowcą i kierownikiem modułu „Logika projektowa” na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Humanistyczno – Społecznego SWPS w Warszawie.

Właściciel Instytutu Efektywności Zarządzania,
Doradca, Trener Biznesu

Wojciech Suda

Przedsiębiorca, ekspert lean management i kaizen, trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy na wszystkich szczeblach projektów doradczych: od analityka poprzez project manager’a do partnera wspierającego biznesy Klientów. Certyfikowany praktyk TRIZ (metoda wdrażania innowacyjnych rozwiązań).
Zawodowo prowadził projekty strategiczne i operacyjne zwiększające efektywność firm w kilkudziesięciu różnych obszarach i branżach. Doradzał firmom polskim i zagranicznym – od mikroprzedsiębiorstw, poprzez firmy rodzinne, aż po aż po korporacje notowane na liście Fortune 500.

Członek Zarządu Controlling Systems

Paweł Musiał

Posiada 15 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu. Od 2001 roku zajmuje się doradzaniem Klientom w zakresie systemów wspomagających controlling.
Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, członek zarządu koła ICV Warszawa, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu.
Prowadzi zajęcia z studentami takich uczelni jak: SGH Warszawie oraz UMK w Toruniu.

Trener Sprzedaży, Coach, Mentor praktyk negocjacji

Arkadiusz Wilk

Trener biznesowy specjalizujący się w procesach sprzedażowych i rozwoju zespołów sprzedażowych.
Kluczowe obszary specjalizacji obejmują rozwój sprzedaży, w tym tworzenie modeli sprzedażowych, skuteczną komunikację produktu, akcje sprzedażowe, zarządzanie zespołami sprzedażowymi oraz zewnętrznymi siłami sprzedaży.
Ekspert ds negocjacji - prowadzi negocjacje, organizację przetargów, prowadzenie kontraktów, zarządzanie budżetem.

Założycielka Center of Servant Leadership Poland

Magda Kamińska

Jest założycielką pierwszego polskiego ośrodka rozwoju przywództwa opierającego się na filozofii i wartościach Servant Leadership (Przywództwo Służebne).
Jest liderem z ponad 20 letnią praktyką w zarządzaniu w obszarze kluczowych klientów, sprzedaży, odpowiedzialności za tworzenie i realizację strategii biznesowych w unikalnym środowisku nowoczesnych i samo-zarządzających się zespołów.
Zarządzała grupami managerów, ekspertów, specjalistów w organizacjach o międzynarodowym zasięgu. 

Współwłaściciel firmy Brewa, menadżer

Maciej Borowiak

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem branży finansowej, e-commerce i energetycznej. Od zawsze zajmuje się sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem. 
W spółce Sunrise System – jednej z największych w Polsce firm z branży SEO/SEM – przeszedł całą ścieżkę kariery, docierając na sam szczyt. Zarządzał działem handlowym firmy i był współtwórcą nowoczesnego 100-osobowego call centre. 
Jest współwłaścicielem i współzałożycielem firmy Brewa, która zajmuje się budową elektrowni fotowoltaicznych. 

Dyrektor Zarządzający w Open Innovation House

Łukasz Cieśla

Współzałożyciel Open Innovation House - niekonwencjonalnej firmy doradczej wyspecjalizowanej w zagadnieniach otwartych innowacji. Ekspert w zakresie budowania zwinnych partnerstw w modelu corporate-startup.
Posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu przedsiębiorstw do działania w modelu "open innovation", pomagając dojrzałym firmom konstruować właściwe środowisko dla wdrażania innowacji zewnętrznych tj. pochodzących od partnerów, startupów, dostawców czy klientów.


Właściciel Agencji Zając PR

Łukasz Zając

Socjolog i manager PR. Od 2013 związany z mediami. Prowadził studio filmowe, aktualnie właściciel agencji PR. Pracował jako PR manager w Grupie SuperDrob (2018-2020), aktualnie doradza kilku polskim firmom z obszaru HR, FMCG i edukacji. Napisał książkę „Po co jest PR?”. Członek Polskiego Stowarzyszenia PR i TREND HOUSE.



Menadżer

Tomasz Krypiak

Od 24 lat pracownik działu sprzedaży w korporacjach. Ponad 16 lat na stanowiskach menadżerskich (zarządzanie zespołem, zarządzanie klientami)
Obecnie Channel Key Account Manager
 
Radca Prawny w Szołajski Legal Group

Marcin Szołajski

Założyciel, Inicjator i Wspólnik Kancelarii Prawnej SZOŁAJSKI LEGAL GROUP.
Specjalizuje się w doradztwie prawnym w zakresie pozyskiwania i realizacji Zamówień Publicznych.

Wspiera prawnie proces sukcesji w Firmach Rodzinnych zapewniając kontynuację biznesu oraz dalszy rozwój po przeprowadzeniu zmian kapitałowo – osobowych.

Doradza w zakresie prawa Nowych Technologii: rozumiejąc język informatyków prowadzi negocjacje stosownych umów, wspiera klientów w realizacji kontraktów informatycznych.

Coach, trener, mówca

Norbert Kuczko

Ukończył podyplomowe studia coachingu i mentoringu Uniwersytetu SWPS i Laboratorium Psychoedukacji.
Trener pełen pasji i twórczej energii. Akredytowany konsultant Insights Discovery.
Absolwent teologii i filozofii (UJPII).
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie wystąpień publicznych i chętnie dzieli się wiedzą w tym zakresie. Wierzy w moc słowa, dlatego z zaangażowaniem działa na rzecz usprawnienia komunikacji w organizacjach.

Współwłaściciel LC Elektronik

Paweł Czabak

Współwłaściciel LC Elektronik, niepoprawny optymista, wielbiciel zmian i kreatywnego myślenia, Vice prezes Stowarzyszenia Marfan Polska.
Od zawsze żyje na pełnej prędkości, choć czasami przez to wypada z zakrętów. Nigdy nie znajdziesz w jego słowniku słów „nie da się" albo „lepsze jest wrogiem dobrego". Sukcesor w rodzinnej firmie wyznający zasadę, że człowiek jest zawsze najważniejszy.
Pragnie tak zorganizować swoją firmę aby ta nie tylko działała ale rozwijała się przy jak najmniejszym jego udziale. Dlatego tak ważne w jego działaniu są wskaźniki, procesy, aby organizacja sama mogła sobą zarządzać.

 

 

Prezes Fundacji Edukacji Finansowej Crown

Dawid Mrotek

Przedsiębiorca, przez ponad 15 lat pracował w branży finansowej jako doradca finansowy i konsultant współpracując z korporacjami jak i start-up’ami. Jest absolwentem Europejskiej Akademii Planowania Finansowego II stopnia.
Przez wiele lat współpracował w międzynarodowym środowisku biznesowym oraz różnymi organizacjami pozarządowymi. W roku 2007 był członkiem grupy inicjującej powstanie chrześcijańskiej organizacji Edukacji Finansowej Crown oraz jednym z jej kluczowych liderów.

 

Dyrektor Zarządzający Experum HR, Konsultant, Trener, Mentor, Asesor

Janusz Dziewit

Od ponad 26 lat ściśle związany z branżą HR, jako osoba zarządzająca firmą Experum HR. W swojej pracy specjalizuje się m.in. w projektowaniu i wdrażaniu systemów kompetencyjnych, w rekrutacjach kandydatów na stanowiska wyższego szczebla zarządzania metodą Executive Search, diagnozach kompetencyjnych z wykorzystaniem metody Development Center, projektowaniu i koordynowaniu realizacji kampanii rekrutacyjnych, badaniu opinii i satysfakcji pracowników, systemów kompetencyjnych ocen okresowych, projektowaniem i realizacją rozwoju pracowników oraz projektów badawczych na rynku pracy.

 

DZIĘKUJEMY!

Twoje wsparcie jest dla nas bardzo ważne!

BNP PARIBAS 80 1600 1417 1867 9252 1000 0001

Dołącz do APTISSIMI!

Bądź z nami na bieżąco - zapisz się na nasz newsletter.

.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

kontakt@aptissimi.pl

602 206 524

Adres biura:
Ul. Plantowa 5,
05-830 Nadarzyn

APTISSIMI
Chrześcijańska Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości

NIP: 9512508373
Regon: 387261640
KRS: 0000863233

Siedziba:
ul. Szolc-Rogozińskiego 19/81,
02-777 Warszawa