Akademia

O Akademii

Stworzyliśmy Akademię Przedsiębiorczości z myślą o Tobie - przedsiębiorcy, który chce budować i rozwijać swoją firmę w oparciu
o chrześcijańskie wartości i profesjonalne kompetencje.

Niezależnie od miejsca w którym aktualnie jesteś,
dzięki Akademii
rozwiniesz siebie w roli LIDERA, swój ZESPÓŁ i FIRMĘ.

W trakcie 6 zjazdów otrzymasz kompleksowy pakiet wiedzy oraz zestaw praktycznych i sprawdzonych narzędzi zarządzania.

Dzięki spotkaniom z zespołem 20 doświadczonych ekspertów i praktyków biznesu, zyskasz inspirację i energię do działania, a Twoja firma wejdzie na wyższy poziom rozwoju.

Dzięki indywidualnemu podejściu, poznasz swój potencjał, a Twoi pracownicy i klienci docenią Twoje zaangażowanie.

Poznasz nowe i przedsiębiorcze osoby, nawiążesz znaczące relacje biznesowe, a także zyskasz możliwość wymiany doświadczeń.

Weź udział w pierwszej edycji Akademii APTISSIMI. Zapisz się!


Misja Akademii

Misją Akademii jest kształcenie i formowanie "NAJLEPSZYCH z NAJLEPSZYCH".

Wierzymy w moc połączenia 2 wymiarów - POSTAWY opartej na wartościach oraz PROFESJONALNYCH KOMPETENCJI.

Nie ma rozwoju firm bez rozwoju ich liderów. Przedsiębiorcy odgrywają istotną rolę w dzisiejszym świecie, wywierając znaczący wpływ na społeczeństwo. Wraz z tą okazją do wywierania wpływu idzie w parze moralny obowiązek, by dobrze zarządzać ludźmi i firmą.

Wzrastanie w postawach oraz rozwój kompetencji to recepta na sukces biznesowy oraz realizację powołania do bycia "dobrym gospodarzem w winnicy".


Dla kogo jest Akademia?

Dla przedsiębiorców prowadzących swoje firmy lub w nich zarządzających, którzy chcą podnieść swoje kompetencje biznesowe, przywódcze i zarządcze.

Dla środowiska ludzi biznesu, których łączy fundament wiary chrześcijańskiej.

Dla osób, które postrzegają swoją pracę jako powołanie i drogę do świętości.

Więcej

Program Akademii

Program Akademii jest unikatową i autorską kompozycją tematów i zagadnień niezbędnych do skutecznego i profesjonalnego prowadzenia firmy.

Jest efektem i owocem 25 letnich doświadczeń biznesowych w zakresie zarządzania oraz pracy jako menadżer, doradca biznesowy i przedsiębiorca.

Jest owocem przemiany duchowej i głębokiego przekonania, że wiara jest czynnikiem prawdziwie napędzającym i motywującym do pozytywnej zmiany. 

Przygotowaliśmy dla Ciebie serię inspirujących spotkań oraz praktycznych ćwiczeń i warsztatów, które przełożysz na konkretne działania w ramach własnej firmy.

W trakcie 12 dni otrzymasz pakiet wiedzy i praktycznych narzędzi do wykorzystania w swoim biznesie.

Będziemy pracować nad doskonaleniem przywództwa, zarządzania firmą oraz zarządzania pracownikami.

 

 

Więcej

Zespół Akademii

Zaprosiliśmy do tego projektu niezwykłe osoby, które mają czym się dzielić.

Kadrę Akademii tworzą praktycy biznesu i profesjonaliści, których łączy fundament wiary chrześcijańskiej.

Liczy się pasja, kompetencje i wartości. 

 

Poznaj Zespół Akademii.

Więcej

Terminarz i miejsce

Pierwsza Edycja Akademii startuje już we wrześniu 2021!

Chcemy się spotykać w formule stacjonarnej. Wybraliśmy miejsce wyjątkowe - Centrum Misji Afrykańskich w Borzęcinie pod Warszawą.
Do naszej dyspozycji jest nowoczesny obiekt z salami konferencyjnymi i miejscami noclegowymi. Dla chętnych dodatkowo przestrzeń do ćwiczeń i relaksu.

Goszcząc w CMA wspieramy misje.

 

Więcej

Działamy non-profit

Projekt Akademii jest realizowany przez Fundację i nie jest projektem nastawionym na zysk.

Naszym celem jest cykliczne realizowanie Akademii z wpłat fundatorów, darczyńców oraz uczestników. Wszystkie pozyskane środki są przeznaczane na rozwój Fundacji i Akademii.
Organizacja Akademii odbywa się w modelu wolontariatu.

Naszym pragnieniem jest to, aby w każdej edycji zaoferować udział osobom, którym bliskie są nasze wartości, a w danym momencie mają ograniczone środki. Po to by z sukcesem zakładać i rozwijać polskie małe i średnie firmy.

Zależy nam na tym, aby nasza oferta była na najwyższym profesjonalnym poziomie.

Zapraszamy do udziału i do zapisów.


Opłata za udział w I Edycji Akademii 2021/22

Opłata skalkulowana jest w wysokości pokrywającej jedynie niezbędne koszty realizowanej edycji. 

Koszt udziału uczestnika w Akademii wynosi 8500 pln + 23% VAT

Opłata obejmuje:

  • Udział w stacjonarnych wykładach i warsztatach w kameralnej grupie prowadzonych przez grono doświadczonych ekspertów (12 dni, ponad 90 godzin)
  • Indywidualną Diagnozę Profilu Osobowości Zawodowej (w narzędziu FACET5) wraz z sesją omówienia dla każdego Uczestnika
  • Przerwy kawowe, wspólne obiady oraz kolacje
  • Przestrzeń do networkingu i integracji podczas wspólnych posiłków
  • Materiały szkoleniowe, książki

Rabaty:

10% za kolejną osobę z firmy
  5% za jednorazową płatność

Więcej

DZIĘKUJEMY!

Twoje wsparcie jest dla nas bardzo ważne!

BNP PARIBAS 80 1600 1417 1867 9252 1000 0001

Dołącz do APTISSIMI!

Bądź z nami na bieżąco - zapisz się na nasz newsletter.

.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

kontakt@aptissimi.pl

602 206 524

Adres biura:
Ul. Plantowa 5,
05-830 Nadarzyn

APTISSIMI
Chrześcijańska Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości

NIP: 9512508373
Regon: 387261640
KRS: 0000863233

Siedziba:
ul. Szolc-Rogozińskiego 19/81,
02-777 Warszawa