Spotkajmy się 17 WRZEŚNIA 2021 w Centrum Misji Afrykańskich w Borzęcinie k/ Warszawy

 
PRZEZ WARTOŚCI I KOMPETENCJE DO SUKCESU FIRMY

Miejsce:  

PROGRAM KONFERENCJI:

Nasze spotkanie rozpoczynamy wspólną Eucharystią o godz. 9 w kaplicy CMA

 

Start Konferencji o godz. 10.00

 

10.00 - 13.30   Blok 1

10.30 Dagmara Konarska. Czy da się służyć i zarabiać?

11.00 Patrycja Załuska. Jak myślenie projektowe może porządkować procesy w firmie.

11.45 Ks. Przemysław Król. Powołani do sukcesu: prawdziwi   przedsiębiorcy - prawdziwe historie.

12.30 Ireneusz Konarski. Co strategia zjada na obiad?

 

14.30 - 17.30   Blok 2

Janusz Dziewit. Czy można i po co być szczęśliwym w pracy?

Maciej Borowiak. Co zrobiłem, gdy poznałem siebie. Moja droga do zarządzania opartego o wartości.

Igor Gielniak. Jak przejść przez kryzys w biznesie? Droga kobiety, droga mężczyzny.

Kamila Drzewiecka. Jak nie drzwiami, to oknem. O determinacji w biznesie.

 

NASI MÓWCY:

Dagmara Konarska - prowadzi firmę konsultingową New Culture Institute sp. z o.o.. Pomysłodawczyni i organizatorka Akademii Przedsiębiorczości Aptissimi. Fundator i Członek Zarządu Chrześcijańskiej Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Aptissimi. Trener, coach przywództwa, ekspert ds. zarządzania z 20 letnim doświadczeniem menadżerskim. Praktyk zarządzania i pasjonatka rozwoju osobistego. Współpracuje z Duszpasterstwem Przedsiębiorców i Pracodawców TALENT tworząc programy formacyjne oraz prowadząc warsztaty. Blisko 20 lat spędziła w środowisku korporacji zarządzając zespołami, projektami i procesami w obszarze zakupów i technologii. Pracowała 2 lata z firmą doradczą McKinsey w roli lidera projektów transformacji lean w obszarze sprzedaży B2B oraz obsługi klienta. Współpracuje z PARP w roli doradcy Akademii Menadżera Innowacji dla firm MŚP. Dla Talentu opracowała program rocznej formacji liderów "Zostać Liderem, Pozostać Sługą".

Patrycja Załuska - Właścicielka RE:START KARIERY, Ekspert rynku pracy Uniwersytetu SWPS. Przedsiębiorca, Ekspert kariery i zmiany zawodowej. Przez wiele lat związana ze sprzedażą, zarządzaniem projektami i rozwojem innych. Założyła i prowadzi firmę RE:START KARIERY oraz fundację StartGO! Jest wykładowcą i kierownikiem modułu „Logika projektowa” na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Humanistyczno – Społecznego SWPS w Warszawie. Jest autorką licznych publikacji oraz książki „reStart kariery. Zbuduj swoją przewagę na rynku pracy”, która została nominowana do nagrody Economicus 2019 – konkursu na najbardziej interesującą książkę o gospodarce w Polsce. Pasją Patrycji jest identyfikacja potencjału zawodowego (osobistego i zespołowego), zmiana zawodowa, myślenie projektowe oraz CSR.

Ks. dr Przemysław Król - Moderator Duszpasterstwa Przedsiębiorców i Pracodawców Talent. Od 2005 roku kapłan w Zgromadzeniu Księży Sercanów. Od 2007 roku zaangażowany w Duszpasterstwo Przedsiębiorców i Pracodawców TALENT. Doktor teologii specjalizujący się w katolickiej nauce społecznej. W pracy naukowej zajmuje się moralnością podatkową.

Ireneusz Konarski - Doradca ds. strategii i rozwoju organizacji. Absolwent SGH-MBA i Politechniki Warszawskiej. Ekspert w obszarze e-mobility, magazynowania energii, OZE oraz systemów gwarantowanego zasilania. Fundator i Prezes Chrześcijańskiej Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Aptissimi. Posiada 25-letnie doświadczenie zarządcze w organizacjach i projektach dotyczących obszarów sprzedaży, rozwoju i ekspansji zagranicznej. Praktyk z szerokim spektrum doświadczeń nabytych w strategicznych projektach, jak m.in. przygotowanie Stadionu Narodowego na UEFA EURO 2012™ oraz biznesowych we własnych przedsięwzięciach. Przez wiele lat pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w spółkach technologicznych z polskim kapitałem. Współtwórca startupów Tangram Battery sp. z o.o. i IntLimo sp. z o.o. Specjalizuje się w obszarze business development i zarządzania sprzedażą. Członek SEP. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował zarówno przy projektach ściśle związanych z systemami zasilania gwarantowanego w energetyce, telekomunikacji (budowa Data Center), instalacjach dla budownictwa przemysłowego, jak również przy projektach takich jak budowa Stadionu Narodowego w Warszawie, w którym odpowiadał za przygotowanie przetargów dla potrzeb operacyjnego funkcjonowania obiektu, ale również za współpracę z UEFA w przygotowaniu i przeprowadzeniu finału turnieju UEFA EURO 2012™.

Janusz Dziewit - Dyrektor Zarządzający Experum HR, Konsultant, Trener, Mentor, Asesor. Od ponad 26 lat ściśle związany z branżą HR. W swojej pracy specjalizuje się m.in. w projektowaniu i wdrażaniu systemów kompetencyjnych, w rekrutacjach kandydatów na stanowiska wyższego szczebla zarządzania metodą Executive Search, diagnozach kompetencyjnych z wykorzystaniem metody Development Center, projektowaniu i koordynowaniu realizacji kampanii rekrutacyjnych, badaniu opinii i satysfakcji pracowników, systemów kompetencyjnych ocen okresowych, projektowaniem i realizacją rozwoju pracowników oraz projektów badawczych na rynku pracy. Wykładowca tematyki z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu, Collegium Nobilium Opoliense. Członek Rady Programowej Wydziału Zarządzania w Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody Assessment Center/Development Center. Założyciel i Zarządzający Dolnośląskim Forum HR, którego celem jest wymiana doświadczeń i integracja środowiska osób pracujących w Działach Personalnych. Mentor największego w Polsce cross-biznesowego programu mentoringowego organizowanego przez Fundację Liderek Biznesu.

Maciej Borowiak - Współwłaściciel firmy Brewa. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, e-commerce i energetycznej. Od zawsze zajmuje się sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem. W spółce Sunrise System – jednej z największych w Polsce firm z branży SEO/SEM – przeszedł całą ścieżkę kariery, docierając na sam szczyt. Zarządzał działem handlowym firmy i był współtwórcą nowoczesnego 100-osobowego call centre. Jest współwłaścicielem i współzałożycielem firmy Brewa, która zajmuje się budową elektrowni fotowoltaicznych. Brewa jest budowana w oparciu o doświadczenia wyniesione z wielu branż, i o autorską kulturę, organizacyjną - samozarządzania. Dzięki temu podejściu udało się odnotować wzrost na poziomie 800% w latach 2016-2020. Współtwórca popularnego portalu hobbystycznego poświęconego wędkarstwu karpiowemu - Karpmax.pl oraz, wspólnie z żoną, pierwszego w Polsce sklepu internetowego, który specjalizuje się w sprzedaży wózków do biegania i przyczepek rowerowych – WozimySie.pl. Przez 2 lata współwłaściciel studia deweloperskiego Appchance, zajmującego się programowaniem aplikacji mobilnych. Jest również wiceprezesem Regionalnej Izby Gospodarczej w Kaliszu, w grudniu 2019 r. został członkiem Wielkopolskiej Platformy Wodorowej, działającej przy Marszałku Woj. Wielkopolskiego.

Igor Gielniak - Prezes Gielniak Consulting Team, Strateg, Doradca ds. Kryzysowych. Zajmuje się doradztwem strategicznym, posiada 33 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 25 lat jako menedżer firm w branżach IT, produkcji mebli biurowych, wentylatorów przemysłowych, głównie rynki B2B. Po przejściu bardzo poważnego kryzysu we własnym przedsiębiorstwie zaczął od 2002 roku prowadzić naprawy/restrukturyzacje jako manager ds. kryzysowych. Przeprowadził kilkanaście przedsiębiorstw przez najtrudniejszy okres – ocierania się o bankructwo. Prowadzi z tej dziedziny wykłady na Gdańskiej Fundacji Kształcenia Managerów oraz we Francuskim Instytucie Zarządzania w Warszawie, podczas których prezentuje przykłady z własnego doświadczenia. Oprócz turnaround management posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, IT, księgowości zarządczej, controllingu i logistyce. Doświadczenia z sytuacji kryzysu we własnej firmie, wykorzystał do napisania rekolekcji dla przedsiębiorców, w których kładzie nacisk na to, że Pan Bóg jest w stanie wyciągnąć człowieka z sytuacji po ludzku niemożliwych (www.biznespobozemu.pl). Igor jest członkiem Rady Fundacji "Wypłyń na Głębię".

Kamila Drzewiecka - Nauczyciel z zawodu, przedsiębiorca. Kobieta, która nie boi się żadnej pracy, dla niej nie jest problemem: praca za granicą, jazda samochodem dostawczym, prowadzenie wózka widłowego czy też praca na maszynie numerycznej, gdzie podczas jednej zmiany nocnej, potrafi przebić akordem wszystkich mężczyzn. Podejmująca ciągłe wyzwania. Prowadzi Przedsiębiorstwo Społeczne i jest Prezesem Fundacji Ruah, a także pomysłodawczynią marki Ruah.
Mistrzyni od zadań specjalnych i niemożliwych. W pracę dla Fundacji wkłada całe swoje serce. Ciągle chce więcej, dlatego pomimo wielu trudności, tam gdzie nie ma drzwi, szuka okien.

Cena biletu dla Uczestnika: 169 zł (137,40 zł + VAT).
W cenie: udział w konferencji, przerwy kawowe, obiad.

Adres: CMA, ul. Warszawska 826, 05-083 Zaborów.
Na miejscu jest możliwość noclegu.

Weź udział w konferencji - poznaj nas, zainspiruj się, dołącz do grona Przedsiębiorców z wartościami!
Wybierz bilet na wydarzenie
BILET NA WYDARZENIE
Jeśli chcesz nas wesprzeć dodatkową kwotą, podaj kwotę większą niż 169 zł